
Hari ahad 16 mei 2010, bawak anak-anak g nusa mutiara...sian lak...tiap minggu sebuk jer ngan kerja.dah lama tak bawak budak tu g swimming.So kebetulan lak ari tu tak kemana,maka aku [un menyampaikan berita gembira untuk anak-anakku...aku cakap gini.."wahai anak-anak ibu...nak jadi ikan tak...???anak2 ku pun terpana sekejap.apahal lak ibu ni cakap cam ni....hehehe..sajer jer buat saspen...pas tu anak2 ku sambung balik main psp...ceh..tak menjadik lawak ku..."saper nak pergi mandi..!!!!..zap..zupp!!! terus anak2 ku bersedia ngan baju renang masing2...
Maka dengan itu aku pun bergerak la ke nusa mutiara untuk bermandi manda..oopppp...hanya anak2ku sajer yang mandi..aku pulak hanya bermanda jer...Seronok tengok dwang mandi..macam2 aksi dwang buat...mula2 terjun...pas tu menyelam..pas tu buat aksi kupu2...
Tiba2...hujan turun selebat-lebatnya...kantoi...xtvt anak ku...guard lak dah tiup wisel suh naik.so dengan muka tosei masamnya anak2 ku naik la ke darat...huhuhu.....
No comments:
Post a Comment